Oxalis prodejny - Oxalis eshop
OXALIS FILIALEN

Oxalis prodejny

Kategorie
O čaji O kávě

    Rozvoj maloobchodní sítě

    Libé čajové vůně jsou se jménem OXALIS spojovány již od roku 1993, první prodejna byla otevřena rok po založení firmy v centru Zlína. Z počátku se prodejně příliš nedařilo, sypané čaje na začátku 90. let zákazníci neznali a objevovali ho spíše zvědavci. Pak přišel nápad prodávat čaje ve skleněných dózách, zákazníci si tak mohli prohlédnout vzhled, strukturu čaje a přičichnout si k němu. Tyto dózy se v OXALIS používají dodnes a jsou poznávacím prvkem našich prodejen, jejichž seznam najdete zde

    Na podzim roku 1996 jsme otevřeli první pražskou provozovnu ve Vinohradském Pavilonu. Tato prodejní jednotka již zaznamenala úspěch, navštěvovali ji místní i návštěvníci hlavního města. O rok později byl otevřen další pražský obchod, který se nacházel v Centru Černý Most. Prodejnám v obchodních pasážích se od počátku dařilo, což vedlo k rozhodnutí pokračovat v budování maloobchodní sítě.

    Postupně jsme začali rozšiřovat i náš sortiment, po sypaném čaji se tak v nabídce objevila komoditní káva, začali jsme produkovat vlastní aromatizované čaje a směsi, a nakonec přibylo ještě příslušenství. Na přelomu milénia bylo v provozu už pět vlastních prodejen a začala se rozvíjet spolupráce s franšízovými partnery.

    V roce 2011 se společnost stala členem České asociace franšízingu a své členství korunovala v roce 2018, kdy obdržela titul „Franšízor roku České republiky“. Našim franšízantům pomáháme s rozjezdem podnikání, hned na úvod od nás obdrží veškeré potřebné know-how. Franšízový koncept OXALIS je lety prověřený, proto jde franšízant do podnikání s minimálním rizikem.

    Pro věrné zákazníky poskytujeme v našich i franšízových prodejnách věrnostní program Bonus Club, v rámci kterého za své nákupy získávají body a ty mohou následně uplatnit jako slevu při dalších obchodních transakcích.

    Oxalis dnes na českém a slovenském trhu disponuje vlastní maloobchodní sítí, která čítá 35 prodejen a dalších 31 prodejen spadá pod franšízový koncept.

    Design prodejen

    Podnikání jsme rozvíjeli v prodejnách, kde převládalo dřevo v tmavém odstínu koňaku, ikonickým znakem se staly naše sypané čaje ve skleněných dózách.

    Po 20ti letech však přišel čas na změnu. V roce 2015 jsme přebudovali první prodejnu do stylu, který jsme pojmenovali ZEN. Ten se vyznačuje nábytkem ze světle šedého dřeva v kontrastu s tmavou velkoformátovou dlažbou. Celkový prostor je čistý a jednoduchý. Nově jsme také uspořádali produkty – typické skleněné dózy s čajem a kávou zůstaly na předních pultech, ortodoxní čaje jsme přesunuli do plechových dóz, které vytvářejí oltář přímo naproti vchodu.

    Přechod k ZENu byl správný, ne však konečný. Brzy jsme začali přemýšlet nad tím, jak prodejny ještě více oživit a dodat jim hřejivější atmosféru. To pravé jsme našli ve stylu HYGGE. Poprvé jsme tento design aplikovali v naší nové prodejně v Praze ve Vodičkově ulici v létě roku 2019. Použili jsme bílý nábytek, stoly i police jsme nechali zhotovit ze světlého dřeva v teplé přírodní barvě a to vše jsme doplnili kontrastní světle zelenou podlahou. Tato harmonická kombinace vytváří prostor, kde se člověk může cítit příjemně a pohodlně. Zvolené barvy pozitivně ovlivňují náladu, mají uklidňující a relaxační účinky. Do tohoto designu se chystáme postupně transformovat i další prodejny.

    Obrazovky

    V roce 2019 jsme osadili všechny prodejny velkoformátovými obrazovkami, které jsou umístěny u vchodu do prodejny. Digitální nosiče tak nahradily tradiční papírové plakáty, menší obrazovky jsou také u pokladen. Na obrazovkách běží aktuální informace o novinkách, slevových akcích a připravovaných událostech. Můžete se pokochat i záběry z čajových zahrad, zpracování čaje nebo záznamy z procesu pražení kávy.

    E-shop přímo v prodejně

    Rok 2020 byl poznamenán korona virem, způsob prodeje zaznamenal modifikace. My jsme ke standartní nabídce v prodejně přidali možnost objednat si zboží předem na e-shopu „Klikni a vyzvedni“ konkrétní jednotky a přímo v ní si následně připravené zboží vyzvednout. Lidé tak mohou eliminovat čas trávený ve frontě, objednat si své oblíbené čaje a kávy v klidu domova nebo kanceláře. Modernizace se nikdy nezastaví…

     


    Otevřít chat